title
کد خبر: 246778
00
اهمیت  آموزه‌های دفاع مقدس در  پیشرفت های حوزه سلامت

به گفته معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخش عظیمی از پیشرفت های حاصل شده در حوزه سلامت و علوم پزشکی برگرفته از تجربیات و آموزه های دفاع مقدس است.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین همایش تخصصی جایگاه علم و فناوری سلامت در دفاع مقدس اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این نشست ها تاکید بر این حقیقت است که همه اقدامات حوزه سلامت در دوران هشت سال دفاع مقدس، بر مبنای علم و فناوری بوده است.

وی تاکید کرد: دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور و کادر سلامت در صورت هرگونه تهدید خارجی و بلای طبیعی برای هرگونه خدمت رسانی بهداشتی و درمانی آمادگی کامل دارند.

دکتر پناهی در بخشی از اظهارات خود به پیشرفت های حاصل شده در حوزه سلامت و علوم پزشکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: میزان پیشرفت به گونه ای است که شرایط قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه با یکدیگر نیست.

به گفته معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بخش عظیمی از پیشرفت هایی حاصل شده در حوزه سلامت و علوم پزشکی برگرفته از تجربیات و آموزهای دفاع مقدس است.

نخستین همایش تخصصی جایگاه علم و فناوری سلامت در دفاع مقدس امروز با حضور سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور نیروهای مسلح و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت و دکتر قناعتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن آمفی تئاتر ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز