title
کد خبر: 246289
00
رویداد «فناوری داروی نوترکیب» برگزار می‌شود

در راستای اعتلای سهم داروهای نوترکیب در صنعت داروسازی، رویداد علمی فناورانه با عنوان "فناوری داروی نوترکیب" برگزار می شود.

به گزارش بهداشت نیوز، این رویداد علمی فناورانه توسط شرکت دانش بنیان پلاسما سرو سپید و با همکاری پارک فناوری نورا و مرکز تحقیقات علوم میکروبی 27 مهرماه امسال برپا خواهد شد.  

طرح های برگزیده اول تا سوم در این رویداد، تا مبلغ 400 میلیون تومان گرنت و جوایز نقدی دریافت خواهند کرد. همچنین به 10 طرح منتخب هم لوح تقدیر و تندیس افتخار اعطا خواهد شد. ورود طرح و ایده به دوره های رشد و شتاب دهی، حمایت مالی برای پرورش ایده و تولید محصول، منتورینگ و مشاوره تخصصی و تکمیل و تجاری سازی طرح از دیگر حمایت های رویداد فناوری داروی نوترکیب خواهد بود.

محورها و سرفصل های اصلی مورد توجه در این رویداد، درمان سرطان و بیماری های خون، درمان بیماری های پوستی و ترمیمی، درمان بیماری های عفونی و درمان بیماری های خود ایمنی است. در همین راستا شرکت دانش بنیان پلاسما سرو سپید از کلیه اساتید، دانشجویان و ایده‌پردازان جهت شرکت در رویداد فناوری داروی نوترکیب دعوت به عمل آورده است.

ایده‌های ارائه شده در این رویداد پس از داوری و انتخاب در معرض دید سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های متقاضی قرار خواهد گرفت.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز