title
کد خبر: 240827
00
توسعه همکاری‌ها در حوزه پزشکی میان ایران و نیکاراگوئه

وزیر بهداشت که همراه با آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان به نیکاراگوئه سفر کرده است، در دیدار وزیر بهداشت این کشور توسعه همکاری‌ها در حوزه پزشکی میان دو کشور را ضروری دانست و گفت: مناسبات ایران و نیکاراگوئه در سال‌های گذشته و در حوزه سلامت، روند فزاینده ای داشته که قابلیت گسترش دارد و با عزم مشترک، ارتباطات مؤثری بین نظام‌های سلامت و دانشگاه‌های علوم پزشکی دو کشور شکل خواهد گرفت.

به گزارش بهداشت نیوز، در این دیدار «مارتا ریس آلوارز» وزیر بهداشت نیکاراگوئه نیز با اشاره به سابقه همکاری‌های ایران و نیکاراگوئه در زمینه‌های مختلف، بر توسعه تبادلات در حوزه پزشکی با ایران تاکید کرد.

مارتا ریس آلوارز گفت: همکاری با جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های پیشگیری و درمان بیماری‌های غیر واگیر به ویژه مقابله با سرطان بسیار سازنده است.در این دیدار جزئیات همکاری کارگروه مشترک نظام سلامت دو کشور توسط وزرای بهداشت ایران و نیکاراگوئه مورد توافق قرار گرفت.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز