title
کد خبر: 237373
00
حداکثر کشیک دستیاران در رشته های تخصصی اعلام شد+ متن بخشنامه

کشیک دستیاران ویژه دانشگاه ها و دانشکده هایی که دستیار تخصصی دارند، اعلام شد.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از  مفدا، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت : با توجه به مفاد موضوع ۱۵ و اصلاح تبصره ۲ بند ۳-۳ مندرج در ضوابط فوق الذکر مصوبات نودو یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی حداکثر کشیک دستیاران در رشته ای تخصصی، ۱۲ شب در ماه ،تعیین می شود.

دکتر ابوالفضل باقری فرد افزود : تنظیم برنامه دستیاران توسط مدیران گروه و یا رئیس بخشهای مربوطه با رعایت سقف تعداد کشیک موظف در این مصوبه آمده است.

وی به مفاد ماده ۳۵ مصوبات چهل و هفتمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی اشاره کرد و افزود : در این مفاد حضور اجباری دستیاران در روزهای پس از کشیک تا ساعت ۱۶:۳۰ در بخش آموزشی مربوطه است.

معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از غیر قانونی بودن حضور دستیاران کشیک بعد از ساعت ۱۶:۳۰ روز بعد در بیمارستان به هر دلیلی خبر داد.

دکتر باقری فرد با اشاره به مفاد تبصره ۴ موضوع ۶ مصوبات نود و هفتمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی بر این موضوع تاکید کرد که برنامه کشیک دستیاران به نحوی تنظیم شود که توالی دو کشیک پشت سر هم نباشد.

وی ضمن تاکید بر رعایت تمامی موارد توسط مدیران گروه ها و روسای بخش های تخصصی مشاهده هر گونه تخلف دراین خصوص را لغو شدن مجوز تایید آموزشی بخش مربوطه دانست.

 

حداکثر کشیک دستیاران در رشته های تخصصی ۱۲ شب در ماه


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز