title
کد خبر: 235586
10
فرزندآوری و افزایش جمعیت از منظر 24 آیه قرآن کریم/ اینفوگرافیک

فرزند آوری و افزایش جمعیت یکی از مقوله های مهمی است که مورد تأکید عالمان ربانی و متخصصان جمعیت قرارگرفته است و آن را یکی از ضروری ترین و مهم ترین مولفه های قدرت جمهوری اسلامی به حساب می آورند. قرآن کریم نیز به این امر مهم در آیات متعددی اشاره و آن را تأیید کرده است.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از مفدا، فرزند آوری و افزایش جمعیت یکی از مقوله های مهمی است که مورد تأکید عالمان ربانی و متخصصان جمعیت قرارگرفته است و آن را یکی از ضروری ترین و مهم ترین مولفه های قدرت جمهوری اسلامی به حساب می آورند. قرآن کریم نیز به این امر مهم در آیات متعددی اشاره و آن را تأیید کرده است. 24 آیه قرآن در 6 دسته موضوعی به صورت مستقیم و غیر مستقیم به فرزندآوری و ممدوح بودن آن در همه برهه های زمان اشاره کرده است. برگرفته از مقاله پژوهشی توصیفی و تحلیلی سجاد اسحاقی کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
..
1401/12/21 - 12:201 0
خدا شفاتون بده
غلامرضا عالیشوندی
1401/12/22 - 00:261 1
زمانی که گفته می‌شد ایست، دو بچه کافیست این آیه وجود نداشت؟
اینستاگرام بهداشت نیوز