title
کد خبر: 233980
00
ریزش سقف بخش دیالیز بیمارستان دولتی در این استان/ وضعیت کنونی بخش دیالیز

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: سقف بخش دیالیز این بیمارستان ریزش کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، "امیر عنبری" در خصوص جزئیات ریزش سقف بخش دیالیز بیمارستان شهید جلیل یاسوج طی روز گذشته افزود: بعد از نشتی لوله‌های آب در طبقه منهای یک، به سرعت شیرهای ورودی آب به این قسمت بسته شد، اما به علت اینکه سقف بیمارستان از نوع "تایل گچی" بود بعد از خیس شدن ریزش کرد.

وی اظهارکرد: به علت نشتی لوله‌های آب در طبقه زیرین، بخشی از سقف بخش دیالیز بیمارستان شهید جلیل یاسوج ریزش کرد.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج خاطرنشان کرد: با وجود اینکه خدمات بخش اورژانس و دیالیز بیمارستان را تعطیل نکرده بودیم، برای دیالیز بیماران طی این مدت تا تعمیر و راه افتادن بخش از طریق بیمارستانهای همجوار از جمله بیمارستانهای شهید بهشتی و امام سجاد یاسوج و بخش خصوصی استفاده کرده ایم.

عنبری تصریح کرد: با هماهنگی با شرکت سازنده، در رابطه با دستگاههای دیالیز آسیب دیده، طی تماس تلفنی با نماینده مقیم شرکت در یکی از استانها سه دستگاه دیالیز آسیب دیده وارد مدار شده و مشکل آنها رفع شد.

وی بیان کرد: بر اساس دستور آقای غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بخش دیالیز تعمیر، پس از ۳۰ ساعت راه افتاد و دستگاهای سنگ شکن فعال شدند.

منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز