title
کد خبر: 233608
00
کمیته مدیریت درمان بیماران سکته حاد قلبی برگزار شد

نخستین کمیته مدیریت درمان بیماران سکته حاد قلبی(برنامه ۲۴۷) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در بیمارستان شهید مدرس برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز، این کمیته به منظور بررسی چالش‌های مراکز ۲۴۷ و ارایه راهکارهای مناسب برای رفع مسایل موجود تشکیل شد.

فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه در این نشست ضمن ارایه گزارشی درخصوص وضعیت بیماران ۲۴۷ پذیرش شده به تعداد موارد آنژیوپلاستی قلبی در سه سال گذشته در مراکز تحت پوشش دانشگاه اشاره کرد و چالش‌های موجود در این زمینه را یادآور شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش سن بیماران مراجعه کننده با علایم سکته حاد قلبی اشاره کرد.

به گفته وی بیماری‌های قلبی عروقی در دهه گذشته به عنوان مهمترین علت مرگ و میر در دنیا مطرح است و به عنوان یک اپیدمی جهانی شناخته می شود.

فروغ مولا یکی از اهداف مهم برنامه ۲۴۷ را رسیدگی سریع به بیماران دچار علایم سکته حاد قلبی و انجام مداخلات استاندارد برای به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از این عارضه عنوان کرد.

در ادامه جلسه اعضای کمیته به بحث و تبادل نظر درخصوص موارد مطرح شده پرداختند و راهکارهایی برای رفع نواقص و مشکلات پیش رو در مراکز درمانی ارایه دادند و در نهایت مقرر شد کارگروه‌های مرتبط برای رفع چالش‌های قابل مداخله در سطح دانشگاه برگزار شود.

براساس این گزارش در این نشست مدیر گروه قلب و عروق دانشگاه، دبیر کمیته ۲۴۷، کارشناس وزارت بهداشت در برنامه ۲۴۷، مدیر پرستاری دانشگاه، دبیران کمیته‌های علمی مراکز ۲۴۷، مدیران پرستاری مراکز شهید مدرس، مسیح دانشوری، بقیه ا.. الاعظم، قلب جماران، بعثت، گلستان، شهید لواسانی و نماینده مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و کارشناس معاونت درمان حضور داشتند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز