title
کد خبر: 227036
00
پیگیری وضعیت مهدکودک‌ مراکز بهداشتی و درمانی در اولویت است

به همت کمیته جوانی جمعیت معاونت فرهنگی و دانشجویی، نشست بررسی چالش‌ها و مشکلات مادران باردار و دارای فرزند زیر ۶ سال، با حضور معاونین و نمایندگان واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

به گزارش  بهداشت نیوز، به همت کمیته جوانی جمعیت معاونت فرهنگی و دانشجویی، نشست بررسی چالش‌ها و مشکلات مادران باردار و دارای فرزند زیر ۶ سال، صبح امروز با حضور معاونین و نمایندگان واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

دکتر فتح الله محمدیان، معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن اشاره به موانع موجود در مسیر جوانی جمعیت گفت: برای ترویج این فرهنگ و تغییر نگرش جامعه نسبت به افزایش جمعیت نیاز به زمان داریم و امیدوارم بتوانیم در هر کسوت و مقامی در این راستا تلاش کنیم تا شاهد بحران جمعیت در سال‌های پیش‌رو نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر هاشمی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن این قانون، افزود: هر برنامه‌ای در ابتدا ممکن است با موانعی روبرو شود که با بیان انتقادات و پیشنهادها در جهت تکمیل نیل می‌کند؛ در این باره نیز با توجه به مشکلات موجود دستورالعمل‌های مربوطه باید مورد تجدید نظر قرار گیرد و اعمال شود.

دکتر ژاله نریمانی، مشاور رییس دانشگاه در امور زنان و خانواده نیز با ارائه آماری از کارکنان تحت نظر دانشگاه، اظهار داشت: سیستم باید در راستای کم‌رنگ شدن یا رفع موانع موجود تلاش کند و پیگیری مشکلات و بخصوص وضعیت مهدکودک‌ مراکز بهداشتی و درمانی در اولویت کار ما بوده و هست.

در ادامه نیز ۱۲ نفر از نمایندگان مراکز درمانی، بهداشتی و ستادی به بیان انتظارات و مشکلات مادران واحد خود پرداختند. 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز