title
کد خبر: 227034
00
بررسی راهکارهای بهبود فعالیت‌ در خانه‌های مشارکت مردم

در اولین کمیته خانه‌های مشارکت مردم در سلامت با حضور معاون بهداشتی دانشگاه عملکرد، چالش‌ها و راهکارهای بهبود فعالیت‌ها بررسی شد.

به گزارش بهداشت نیوز، در نشست مذکور دکتر سهرابی معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره به ضرورت تقویت مشارکت‌های اجتماعی تاکید کرد: فعالیت‌های حوزه سلامت که نیاز به هماهنگی و همکاری های بین بخشی دارد از بستر خانه مشارکت مردم حمایت طلبی و با کمک مردم انجام ‌شود.

وی ضمن اعلام آمادگی معاونت بهداشت برای مشارکت و همراهی برای تسهیل فعالیت خانه‌های مشارکت مردم، خواستار اطلاع‌رسانی گسترده درباره فعالیت این خانه‌ها و موضوع مشارکت مردمی را شد.

در این نشست چالش‌های برنامه مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات و راهکارهای بهبود روند اجرای فعالیت‌ها در بستر خانه‌های مشارکت ارایه شد.

براساس گزارش مذکور در این جلسه مدیران شبکه‌ها و روسای مراکز بهداشت تابعه، روسای خانه مشارکت مردم، دکتر مریم محسنی مشاور معاون بهداشت، عاطفه نیتی کارشناس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی، فرزانه متین راد سرپرست گروه و کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت حضور داشتند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز