title
کد خبر: 227018
00
رییس سرویس امنیتی اوکراین :  ولادیمیر پوتین دستکم از سه بدل  استفاده  می کند +تصویر

رییس سرویس امنیتی اوکراین مدعی است که ولادیمیر پوتین دستکم از سه بدل که جراحی پلاستیک انجام داده اند تا کاملاً شبیه او باشند استفاده کرده و به عنوان پوششی برای مخفی کردن کنترل از دست رفته او بر کرملین مورد استفاده قرار می گیرند. بودانف یک مامور سابق نیروهای ویژه اوکراین است که در سن تنها ۳۴ سالگی، دو سال پیش به ریاست اطلاعات ارتش منصوب شد و مدت کوتاهی قبل از شروع جنگ ریاست تمام سرویس های امنیتی اوکراین را در دست گرفته و تاکنون چندین بار زخمی شده است. رسانه های روسی او را مسئول عملیات های مخفیانه در کریمه دانسته و رسانه های اوکراینی مدعی شده اند که بودانف در سال ۲۰۱۹ مورد سوء قصد قرار گرفته و یکی از همکارانش در عملیات مشابهی کشته شده است

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از تابناک با تو، ژنرال کیریلو بودانوف، رییس اطلاعات ارتش اوکراین، می گوید: «سوال بزرگ این است که آیا پوتین واقعی هنوز وجود دارد؟»

این اظهارنظر عجیب از جانب سرویس امنیتی ارتش اوکراین در مصاحبه ای اختصاصی با مردی مطرح شده که بعد از یک سری حملات ویرانگر به منافع روسیه به دشمن شماره یک روسیه تبدیل شده است. بودانوف می گوید که آن ها در گذشته نیز بدل های پوتین که در موارد خاصی به جای او حاضر شده اند را شناسایی کرده اند اما «این موضوع اکنون طبیعی است».

وی در این باره می گوید: «به طور ویژه در مورد سه نفری خبر داریم که همواره در انظار عمومی ظاهر می شوند اما اینکه تعدادشان چند نفر است، نمی دانیم. همه آن ها جراحی پلاستیک انجام داده اند تا شبیهش باشند. چیزی که هویت آن ها را فاش می کند قدشان است. در ویدیوها و تصاویر واضح است. همچنین ژست، زبان بدن و لاله های گوششان زیرا این ها برای هر فردی منحصربفرد هستند».

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز