title
کد خبر: 226481
00
۹ مصدوم حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) از بیمارستان ترخیص شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۲۶ مصدوم حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) به بیمارستان‌های مختلف شیراز منتقل و تاکنون ۹ نفر از این مصدومان از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از ایرنا، از دانشگاه علوم پزشکی شیراز،مهرداد شریفی در این باره افزود: ٢٦ مصدوم حادثه تروریستی شاهچراغ به بیمارستان‌های مختلف شیراز انتقال داده شده‌اند.
وی ادامه داد: تاکنون ١٤ نفر از مصدومین این رخداد به اتاق عمل رفته و تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: چهار نفر از بیماران نیز در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند.
شریفی اظهار داشت: تاکنون ٩ نفر از مجموع مصدومان این حادثه از مراکز درمانی شیراز ترخیص شده‌ و مابقی نیز طی روزهای آینده مرخص می‌شوند.
غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۲۶ نفر را مجروح کرد.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس پیش از این گفت: تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و از پنجشنبه ( پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام می‌شود.
همچنین روز شنبه هفتم آبان در این استان تعطیل اعلام شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز