title
کد خبر: 226303
00
ویزیت و معاینه رایگان کودکان کار در یک دانشگاه علوم پزشکی+ تصاویر

طرح ویزیت رایگان کودکان کار از نظر بینایی و شنوایی سنجی توسط اساتید و اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده توانبخشی انجام شد.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در این اقدام خیرخواهانه که در راستای ارتقای سطح سلامت کودکان کار به همت اساتید و اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده توانبخشی انجام شد پس از هماهنگی‌های لازم تمامی دانش آموزان مدرسه کودکان کار محله امامزاده یحیی مورد معاینات بینایی و شنوایی سنجی قرار گرفتند.

 

در این مدرسه کودکان کار که به همت گروه جهادی حضرت ابوطالب(ع) در محله امامزاده یحیی منطقه ۱۲ فعالیت می‌کند، ۱۱۰ دانش‌آموز بی‌سرپرست و بدسرپرست در مقطع ابتدایی در حال تحصیل هستند و تحت تعلیم و تربیت قرار دارند.

 

 

براساس گزارش مذکور این اقدام خیرخواهانه که در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و خدمت‌رسانی به اقشار آسیب پذیر صورت گرفته است از جمله اقدامات و طرح های نوعدوستانه و خیرانه‌ای است که به طور متناوب با مشارکت فعال اساتید و دانشجویان توسط بخش‌های مختلف دانشکده توانبخشی انجام می‌گیرد.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز