title
کد خبر: 226300
00
تکمیل ظرفیت بیمارستان کودکان این شهر/ آماده باش بیمارستان ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش مراجعه‌کنندگان با علائم تنفسی به مراکز درمانی، از آماده‌باش بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر حبیب حی‌بر اظهار کرد: در هفته اخیر میزان مراجعه‌کنندگان سرپایی با علائم تنفسی به بیمارستان‌های خوزستان ۳۰ درصد و میزان بستری‌ها ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این افزایش مراجعه و بستری مربوط به مجموعه‌ای از عفونت‌های فصلی، آنفلوآنزا، حساسیت‌ها و کرونا است.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آماده‌باش بیمارستان‌های خوزستان در پی افزایش مراجعه‌کنندگان گفت: در این شرایط گاهی حجم بیماران در بیمارستان کودکان ابوذر اهواز افزایش پیدا می‌کند که در این راستا بیمارستان‌های گلستان و سینا به عنوان پشتیبان این بیمارستان در نظر گرفته شده‌اند. در یکی دو روز آینده شیفت‌های عصر و شب درمانگاه تخصصی اطفال بیمارستان ابوذر نیز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

حی‌بر بیان کرد: بلافاصله بعد از تکمیل ظرفیت بیمارستان ابوذر اهواز، بیماران را به بیمارستان گلستان اعزام می‌کنیم و با توجه به استقرار تمام پزشکان متخصص و فوق تخصص اطفال در  بیمارستان گلستان، مردم می‌توانند به بیمارستان گلستان مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: سال گذشته به دلیل کرونا مردم بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند اما امسال رعایت پروتکل‌ها رها شده که این مساله در ایجاد این شرایط تاثیرگذار است.

حی‌بر با بیان اینکه همیشه چنین پیکی در این بازه زمانی در خوزستان داشتیم، گفت: به نظر می‌رسد تا اواخر آبان‌ماه چنین شرایطی در بیمارستان‌ها داشته باشیم.
منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز