title
کد خبر: 225050
00
دهگلان تنها شهر زرد کرونایی در کردستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی کشور، دهگلان تنها شهر زرد استان است و باقی شهر‌ها در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  بهرام کندائی اظهار داشت: تلاش مدافعان سلامت و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم باعث شد ۹ شهرستان استان به رنگ آبی کرونایی تبدیل شود.

کندائی اضافه کرد: با توجه به اینکه هیچ شهری در استان کردستان در رنگ بندی قرمز یا نارنجی قرار ندارد بنابراین پیک هفتم در حال کنترل بوده و در موارد ابتلا، بستری و فوتی شیب نزولی شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شهروندان خواست رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را تا صفر شدن کامل آمار‌های ابتلا به کرونا در استان ادامه دهند.

کندائی یادآور شد: در حال حاضر ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که هشت نفر آنان در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند و در شبانه روز گذشته نیز ۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در کردستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز