title
کد خبر: 224150
00
 کی‌روش این‌بار به سنگال نباخت

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف سنگال، قهرمان آفریقا رفت که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با کارلوس کی‌روش در ورزشگاه موشن اینوست آرنا وین به مصاف تیم فوتبال سنگال رفت. در این بازی که تیم ایران با لباس سفید و سنگال با لباس سبز در زمین حاضر شده بود، سرمربی ایران از سیدحسین حسینی، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدمجید حسینی، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، میلاد سرلک، علی قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی در ترکیب اولیه خود استفاده کرد.

کارلوس کی‌روش در این بازی تیم ایران را با ۷ تغییر راهی زمین مسابقه کرد که حضور چهار بازیکن در پست هافبک دفاعی از جمله نکات قابل توجه در این دیدار بود.

آمار نیمه نخست دیدار ایران و سنگال

تساوی ایران برابر قهرمان آفریقا؛ کی‌روش این‌بار به سنگال نباخت

با شروع نیمه دوم کی‌روش تیم ملی را با چند تغییر روانه میدان کرد، در ۴۵ دقیقه دوم محمدحسین کنعانی زادگان، کریم انصاری فرد، سعید عزت اللهی و میلاد سرلک از زمین بازی خارج شدند و مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا جهانبخش، امید ابراهیمی و سامان قدوس وارد بازی شدند.

این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز