title
کد خبر: 218759
00
بازدید فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا از چندین مرکز واکسیناسیون در تهران

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهر تهران از مراکز واکسیناسیون جامع سلامت چیذر، ارشاد، کادوس، شهیدجعفری و بازدید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علیرضا زالی ظهر روز گذشته  در بازدید از از مراکز واکسیناسیون جامع سلامت چیذر، ارشاد، کادوس، شهیدجعفری  نحوه خدمات واکسیناسیون کرونا به شهروندان در این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

 فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران  در این بازدیدها که به اتفاق دکتر سهرابی معاون امور بهداشتی دانشگاه، جزی زاده کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه انجام شد، از نزدیک در جریان روند میزان واکسن های تزریق شده در مراکز واکسیناسیون قرار گرفت و تسریع در روند خدمت رسانی باکیفیت تر به مردم را خواستار شد.

وی ضمن گفت و گو با کارشناسان و  پرسنل مراکز واکسیناسیون به بررسی مسایل روند واکسیناسیون پرداخت و راهکارهای لازم را ارایه کرد.

دکتر زالی در حاشیه این بازدید در گفت و گویی ضرورت واکسیناسیون افرادی که بیش از شش ماه از آخرین  تلقیح واکسن آنها می گذرد را خواستار شد.

وی در پاسخ به این سوال که چه واکسنی برای تزریق توصیه می شود؟ گفت: در دسترس ترین واکسن بهترین واکسن برای تلقیح است بنابراین با توجه به سبد متنوع واکسن هایی که در تهران وجود دارد توصیه می شود با مشورتی که با کارشناس واکسیناسیون انجام می شود نوبت های بعدی تزریق شود.

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران  تاکید کرد: زودرس ترین علامت برای بررسی امواج کرونا میزان مراجعان سرپایی است؛ با توجه به رشد پیوسته و فزاینده مراجعان کرونایی می توان افزایش مبتلایان را نشانه ورود به موج هفتم کرونا تلقی کنیم.

وی استفاده از ماسک در فضاهای بسته و باز را  ضروری دانست و تاکید کرد: قبل از انتشار وسیع تر بیماری شهروندان باید از پنجره طلایی تکمیل واکسیناسیون استفاده کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز