title
کد خبر: 218087
00
تست کرونا در منزل با سریع‌ترین نتیجه+ نحوه انجام تست

مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل (دم) جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران با مجوز وزارت بهداشت، با ارائه کلیه خدمات درمانی قابل انجام در منزل به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل در خدمت همشهریان تهرانی است.

به گزارش بهداشت نیوز، آیا می دانید بدون خروج از خانه هم می توانید تست PCR و تست آنتی‌بادی کرونا در منزل بدهیم و از وضعیت سلامتی خود باخبر شوید؟

در این ایام و با افزایش آمار مبتلایان به کرونا، باید خیلی بیشتر از قبل مراقب خودمان و دیگران باشیم و تا جایی که ممکن است در خانه بمانیم. اما اگر به هر دلیلی احساس کردیم برخی از علائم مرتبط با بیماری کرونا مانند تب، سرفه خشک، درد قفسه سینه، تنگی نفس، خستگی و بدن درد، کاهش بویایی، اسهال، خشکی گلو، سردرد و غیره را داریم، بهتر است هرچه زودتر تست کرونا دهیم.

با انجام تست کرونا می‌توان به موقع از وضعیت سلامتی خود با خبر شد و اقدامات درمانی لازم را پیش از حاد شدن بیماری انجام داد.

نحوه انجام تست کرونا توسط مرکز دم

برای انجام تست کرونا نیاز به خروج از منزل نیست؛ بهتر است به جای خروج از منزل و مراجعه به مرکز درمانی که به دلیل حضور افراد مشکوک به کرونا جزو مراکز پر خطر هستند، با صرف زمان اندک و به راحتی تست کرونا را در منزل انجام دهید.

برای انجام  تست PCR و تست آنتی‌بادی کرونا در منزل در شهر تهران می‌توانید با شماره ۶۴۰۶۴ و بدون خروج از منزل و در خطر قرار دادن خود و دیگران اقدام کنید.

همچنین در حال حاضر برای سفر به بسیاری از کشورهای دنیا باید به ایرلاین ها تست منفی کووید ارائه داد. در این شرایط نیز می‌توان از تست کرونا در منزل از خدمات مرکز دم استفاده کرد. نمونه‌گیری آزمایش‌های کرونا در منزل با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و انجام این تست در منزل کاملا ایمن و بهداشتی است.

نکته قابل توجه آن است که کیفیت آزمایشی که در منزل و در آزمایشگاه گرفته می‌شود تفاوتی ندارد؛ نتیجه همه تست‌ها درصد کمی خطا دارند، اما برای دریافت نتیجه‌ دقیق، اینکه تست در مراکز درمانی و یا منزل انجام شود، فرقی نمی کند.

بعد از انجام تست کرونا در منزل، نمونه‌ آزمایش از سوی همکاران نمونه‌گیر به آزمایشگاه‌های معتبر و طرف قرار داد مرکز درمان در منزل جهاد دانشگاهی دم ارائه می‌شود و نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد. معمولا نتیجه‌ تست در کمتر از سه ساعت به صورت فیزیکی و یا الکترونیکی ارسال خواهد شد.

گفتنی است، مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل (دم) جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران با مجوز وزارت بهداشت، با ارائه کلیه خدمات درمانی قابل انجام در منزل از جمله ویزیت پزشک عمومی و متخصص، خدمات توانبخشی (فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ماساژ درمانی)، خدمات پرستاری و تزریقات، انجام تست کرونا و نمونه گیری و آزمایشات، خدمات ارتوپدی، اجاره تجهیزات پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، بینایی و شنوایی سنجی، مراقبت از بیمار و سالمند، خدمات ICU در منزل، صدور گواهی فوت به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل در خدمت همشهریان تهرانی است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز