title
کد خبر: 208418
00
آموزش حضوری در دامغان تعطیل شد

مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: مدرسه‌های این شهرستان با توجه به وضعیت قرمز کرونایی از روز شنبه ۱۶ تا چهارشنبه ۲۰ بهمن ١۴٠٠ تعطیل است و آموزش به صورت مجازی دنبال می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز، سید میثم حیدرهایی مدیر آموزش و پرورش دامغان عصر پنجشنبه گفت: طبق مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با هدف حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان، از روز شنبه ۱۶ بهمن تا چهارشنبه ۲۰ بهمن برنامه های آموزشی کلیه مدارس شهرستان دامغان برای دانش آموزان و همچنین پیش دبستانی ها و نوآموزان به صورت مجازی و از طریق سامانه شاد ارائه می شود.

وی ادامه داد: کادر اجرایی مدارس برای انجام امور جاری باید در محل کار خود حضور داشته باشند و مدارس تعطیل و بسته نشود.

مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت دانش‌آموزان از اولویت‌های آموزش و پرورش است و والدین نگران این موضوع نباشند.

پیش از این، آموزش حضوری در گرمسار نیز به خاطر شرایط قرمز کرونایی تعطیل شده بود. 

طبق تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که شامگاه چهارشنبه، سیزدهم بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان های سمنان و شاهرود در وضعیت نارنجی، و مهدیشهر، سرخه، میامی و آرادان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز