title
کد خبر: 200692
00
اختصاصی/ راست و دروغ های واکسیناسیون در فضای مجازی

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: متأسفانه عده‌ای در فضای مجازی در حال تشویش اذهان عمومی هستند و مرتب علیه واکسیانسیون به جامعه لنج‌پراکنی می‌کنند در حالیکه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بایستی با آنها برخورد کنند.

یحیی ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز درباره واکسن دانش‌آموزی و دغدغه‌ خانواده‌ها اظهار داشت: سیاست‌های تولید و تزریق واکسن کرونا براساس میزان دزی که تعیین می‌شود کاملاً مشخص است و قطعاً دز واکسن دانش‌آموزی بسیار کمتر از دز بزرگسالان است.

وی افزود: اگر تصمیماتی در سطح وزارت بهداشت در خصوص واکسن دانش‌‌آموزی گرفته شود حتماً به اطلاع جامعه و علی‌الخصوص خانواده‌ها خواهد رسید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: واکسیناسیون بهترین راه پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا است و در همین راستا واکسیناسیون دانش‌آموزان می‌تواند دغدغه خانواده‌ها را از ابتلای فرزندان‌شان به بیماری کووید 19 بکاهد.

ابراهیمی گفت: متأسفانه عده‌ای در فضای مجازی در حال تشویش اذهان عمومی هستند و مرتب علیه واکسیانسیون به جامعه لنج‌پراکنی می‌کنند در حالیکه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بایستی با آنها برخورد کنند.

وی با تأکید براینکه خانوارها بایستی ملاک خود را  وزارت بهداشت قرار دهند، عنوان کرد: مردم بایستی طبق روندی که وزارت بهداشت در واکسیناوسیون جامعه اعلام کرده است در مراکز تزریق حاضر شده و خود را علیه بیماری کووید 19 واکسینه کنند چرا که فضای مجازی فضای مخربی است که خود را در دوران کرونا نشان داده است و متأسفانه عده‌ای به دنبال تخریب اذهان عمومی در خصوص واکسیناسیون هستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در کنار واکسیناسیون عمومی جامعه بایستی پروتکل‌های بهداشت رعایت شود و همه اقشار ماسک زده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز