title
کد خبر: 196989
00
روشنفکری که می‌خواهد استقلال را نجات دهد!

گابریله پین روزهای درخشانی در کارنامه ورزشی خود داشته و حالا برای کمک به فرهاد مجیدی به کادر این تیم اضافه شده است.

از چند ماه قبل بود که فرهاد مجیدی، سرمربی جوان استقلال اعلام کرد برای همکاری با گابریله پین، دستیار سابق چزاره پراندلی و البته آریگو ساکی با او به توافق رسیده است. در نهایت و علیرغم شایعات فراوان، گابریله پین دیشب و در امارات به اردوی آبی پوشان اضافه شد. در ادامه زندگی این بازیکن- مربی ایتالیایی و به خصوص فصل درخشان او در یوونتوس را مرور خواهیم کرد؛ مردی که زیر نظر سرمربیان شهیری چون جیووانی تراپاتونی، آریگو ساکی و جوزپه پراندلی الفبای مربیگری را آموخته است.

گابریله پین در مورد دوران کودکی خود می گوید: "زندگی آرام و مسالمت آمیزی داشتیم. اگرچه در آن مقطع ایتالیا کشور مرفه و فوق العاده ای برای زندگی نبود، اما والدین من روزهای دشوار جنگ جهانی را پشت سر گذاشته بودند و نمی خواستند اجازه دهند آن سرنوشت تلخ برای فرزندان‌شان نیز تکرار شود. پدرم در سن 30 سالگی و هنگام کار در ساختمان دچار حادثه تلخی شد و تا پایان عمر هنگام راه رفتن مشکل داشت. آنها هزینه ساختن زندگی فرزندان خود را با سلامتی خود دادند."

نقل از ورزش سه


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز