title
کد خبر: 189533
00
اختصاصی| در سال‌های اخیر دست در جیب صندوق‌های بازنشستگی شد/ بیمه پایدار حق همگان است

احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی اظهار داشت: این اتفاقی که در مجلس یازدهم رخ داد با فشار نمایندگان برای استیفای حقوق بیمه‌ای کارگران محقق شد چرا که ما معتقدیم کارگران ساختمانی بایستی از یک بیمه پایدار برخوردار باشند.

حمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز درباره اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی اظهار داشت: این اتفاقی که در مجلس یازدهم رخ داد با فشار نمایندگان برای استیفای حقوق بیمه‌ای کارگران محقق شد چرا که ما معتقدیم کارگران ساختمانی بایستی از یک بیمه پایدار برخوردار باشند.

وی گفت: بیمه حق همه مردم جامعه است و اقشار آسیب‌پذیر و کارگران از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: لزوم تمرکز بر اقشار ضعیف جامعه و آسیب‌پذیر به منظور رفع مشکلات آنها یکی از دغدغه‌های بزرگ مجلس یازدهم ما است.

وی افزود: بیمه کارگری یکی از الزاماتی است که همه مسؤولین و دولتمردان در طول سال‌های گذشته باید به آن توجه می‌کردند اما متأسفانه قشر ضعیف جامه در طول 8 سال دولت آقای روحانی آسیب‌دیده و کمتر در مرکز محوریت و تمرکز دولت قرار داشتند.

راستینه خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول سال‌های اخیر از حرکت بر مسیر افق چشم‌انداز غفلت شده و دچار انحراف در برنامه هستیم و باعث شده به اهداف قانون برنامه پنجم و ششم توسعه نرسیم.

وی افزود: ما باید مطالبات صندوق بیمه‌ای را که نقش اصلی در برنامه‌ریزی راهبردی و هدایت برنامه‌ها دارد در اولویت قرار دهیم در حالی که دولت در طول سال‌های اخیر از جیب صندوق‌های بازنشستگی برداشت کرده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز