title
کد خبر: 166798
00
پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت بازگشت پیکر شهدای خان طومان

دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی بازگشت شهدای خان طومان را تبریک و تسلیت گفت.

 
 
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان به ایشان روزی می‌دهند. (سوره آل عمران آیه ۱۶۹)
در ایام اربعین حضرت امام حسین(ع)، رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین حضرت امام رضا (ع) بازگشت پیکر شهدای شجاع و مظلومان خان طومان به کشور عطر و رایحه خاصی به ایران اسلامی داده است.
شهدای خان طومان مظلومانه مقاومت کردند و در سخت ترین لحظات نبرد که جبهه تکفیر پیروزی خیالی خود را در کاخ هایشان جشن گرفته بودند؛ خون این شهیدان شجاع و مظلوم نقطه تحولی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) شد و بازپس گیری و فتح حلب و همچنین شروع فتوحات مستمر برای جبهه مقامت و مدافعان حریم اهل بیت(س) پس از آن رقم خورد تا رویای خاورمیانه جدید تبدیل به کابوسی برای سران استکبار تبدیل شد.
امنیت و عزت امروز کشور مدیون این شهدای عزیز، غیور و مظلوم است که همچون سرور و سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) راه پر افتخار ایثار و شهادت را ادامه دادند و جان عزیزشان را برای اسلام نثار کردند.
ضمن تبریک و تسلیت بازگشت پیکر این شهدای والامقام به محضر مبارک امام زمان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و خانواده های سرافراز این شهیدان عزیز ضرورت دارد که رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی ایثار شهدای مدافع حریم اهل بیت علیهم السلام برای کسب پیروزی های جبهه مقاومت و شکست گروه های تکفیری را تببین کنند. عزت و شکوه ملت شریف ایران وام دار خون شهدای گرانقدر دوره جنگ تحمیلی و مدافعان مظلوم و خود ساخته حرم اهل بیت عصمت و طهارت است.
 
 
سعید رضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی



مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز