کد خبر: 156950
تاریخ انتشار: شنبه 14 تير 1399 - 16:24
نتیجه تست هشت نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال مثبت اعلام شد. دیروز(جمعه) برای چندمین بار از بازیکنان استقلال تست کرونا گرفته شد.
به گزارش بهداشت نیوز: نتیجه تست هشت نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال مثبت اعلام شد.
دیروز(جمعه) برای چندمین بار از بازیکنان استقلال تست کرونا گرفته شد.
بر اساس نتیجه اعلام شده، تست ۸ نفر از اعضای تیم (بازیکنان و کادر فنی) مثبت شده است.
ووریا غفوری، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و مسعود ریگی ۴ بازیکنی هستند که ازمایش کرونای آنها مثبت اعلام شده است.
جدیدترین مانتو شلوارهای نایک و آدیداس با قیمت باورنکردنی
تیم فوتبال استقلال حدود ۱۰ روز قبل برای مصاف با فولاد به اهواز رفت و پس از آن هم این تیم مقابل سایپا بازی کرد.
مجموعه تیم فوتبال استقلال تاکنون ۵ بار تست کرونا دادهاند که آخرین بار آن، روز گذشته بوده است.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.