به گزارش بهداشت نیوز ،مدیرکل مرکز توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت در پیام تبریکی به مناسبت روز مهندس این روز به تمامی مهندسان علی الخصوص مهندسان حوزه سلامت تبریک گفت.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
با حمدو سپاس از خداوند بزرگ که به ما فرصت داد تا در سایه عنایات حضرت ولیعصر(عج) و رهبر عزیزمان و در زمانی که دولت محترم و وزیر ارزشی و دلسوز آن توجه ویژه ای به بهبود زیر ساخت های حوزه سلامت داشتند، توفیق خدمت به مردم شریف این مرز و بوم را داشته باشیم.
لذا پنجم اسفندماه و روز مهندس که روز تقدیر از همه کسانی است که در آبادانی کشور عزیزمان سهیم بودند را غنیمت شمرده تا بدینوسیله از کلیه کسانی که در حوزه سلامت در بخش دولتی و خصوصی برای پیشبرد برنامه های ملی راه اندازی٢١٠٠٠ تخت بیمارستانی، پروژه های طرح تحول سلامت، توسعه و تکمیل شبکه بهداشت و درمان و طرح مهم و تأثیرگذار نگهداشت بیمارستان ها مشارکت داشتند صمیمانه تشکر کنم و از همه کسانی که از حوزه مهندسی سلامت حمایت کردند اعم از وزیر و معاونین محترم علی الخصوص استاد گرانقدر جناب آقای دکتر سید علی صدرالسادات، کلیه رؤسا، معاونتهای مختلف، مدیران بودجه و مالی و سایر مدیران دانشگاه های علوم پزشکی که باعث بوجود آمدن موفقیت های حوزه مهندسی شده قدردانی می کنیم و امیدوارم که پاسخ مناسبی به این حمایت ها داده باشیم.
مهندس امیر ساکی