کد خبر: 9702

راه اندازی چهار خانه هلال در شهرستان ایذه

سرپرست جمعیت هلال احمر ایذه با تاکید برآموزش های امدادرسانی در سطح جامعه، از راه اندازی چهار خانه هلال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز ، غلامرضا امین اظهار کرد: حادثه هیچ وقت خبر نمی کند و وقتی یک حادثه غیر مترقبه رخ می دهد، آنهایی موفق هستند که پیش بینی های لازم را انجام داده باشند.

وی افزود: هدف از راه اندازی خانه های هلال رسیدگی به امور محرومان و هم افزایی در جهت حل مشکلات آنها است.
سرپرست جمعیت هلال احمر ایذه با بیان اینکه خانه های هلال در روستاها نگاه به آینده است و آموزش ها باید پیوسته و عمومی و تخصصی باشد تا به مرحله ورزیدگی برسند، تصریح کرد: خانه های هلال در روستاها عملیاتی شده اند و بر اساس آن داوطلبان روستاها نیز ضمن ساماندهی از آموزش های لازم بهره مند می شوند.
امین گفت: خانه های هلال با همکاری اعضای داوطلب می توانند درکمک به اقشار محروم و رفع نیازهای آنها مفید باشند.
وی با تأکید بر اینکه گروه های امداد و نجات در تمام روستاهای بالای بیست خانوار شهرستان ایذه باید تشکیل شود، اضافه کرد: ایذه جز مناطق زلزله خیز و حادثه خیز خوزستان است و روستاهای آن باید آماده مقابله با حوادث باشند.