به گزارش بهداشت نیوز، دکتر خلیل علیمحمدزاده معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران در جمع مدیران گروههای آموزشی، جسارت در بیان دیدگاههای علمی و شجاعت در پذیرش خطاها را از جمله مولفههای موفقیت خواند و گفت: با محترم شمردن نظرات و پیشنهادهای سازنده افراد و در سایه کنار آمدن با تفاوتهای مثبت گروههای آموزشی میتوان در ساختار منعطف دانشگاهی گامهای موثری برداشت.
وی مدیران گروههای آموزشی را بازوی اجرایی، مشورتی و ارتقاء کیفیت معاونت آموزشی در دانشگاه ها ذکر کرد و گفت: اگر مدیران گروهها به مسئولیتهای خود منطبق بر شرح وظایف اعلام شده، متمرکز شوند در گسترش رشتهها، محتوای برنامه درسی، گزینش مدرسان، بکارگیری اعضای هیات علمی و برنامه ریزی و مدیریت امور آموزشی، وضعیت مطلوبی حاکم خواهد شد.
دکتر علی محمدزاده با اشاره به اینکه بدون تحلیل محیطی و ایجاد شرایط و زمینههای جدید نمیتوان در مسیر کیفیت بخشی به امور موثر واقع شد، گفت: غیردولتی بودن و وابستگی زیاد به شهریه، کاهش جمعیت دانشجویی در برخی رشتهها و فضای رقابتی، ابعاد مختلف علوم بینرشتهای، لزوم کسب مهارت های آموزشی و اخلاق مداری در حوزه علوم پزشکی و شرایط خاص این واحد از اهم نکاتی است که در جذب و پذیرش دانشجو و تخصصهای پزشکی و فراهم آوری محیط آموزشی پویا، باید مورد توجه قرار گیرد.
شایان ذکر است که در ادامه کارگاه آموزشی مدیران گروه دانشگاه علوم پزشکی با حضور دکتر پورخوشبخت و دکتر هادی پور، اعضای هیات علمی با وظایف مدیر گروه و نحوه سازماندهی امور و ضرورت تدریس برنامههای مناسب درسی آشنا شدند.(وبلاگ دکتر خلیل علی محمدزاده)
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 بهمن 1395 - 22:21
کد خبر: 8723
از جمله مولفههای پیمودن راه موفقیت؛
جسارت در بیان نظرات و شجاعت در پذیرش اشتباه
دکتر خلیل علیمحمدزاده معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران در جمع مدیران گروههای آموزشی، جسارت در بیان دیدگاههای علمی و شجاعت در پذیرش خطاها را از جمله مولفههای موفقیت خواند و گفت..