به گزارش بهداشت نیوز، دکتر عباس عباس زاده، دبیر بورد پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزارکنندگان این برنامه، درباره اهداف این نشست سراسری گفت: در کشور ۱۸۳ مرکز وجود دارد که دانشجوی کارشناسی پرستاری تربیت می کند؛ از این تعداد نزدیک ۱۰۰ مرکز مربوط به دانشگاه های علوم پزشکی دولتی و بقیه مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی هستند که تعدد این مراکز، ایجاد هماهنگی بین آنها را ضروری می کند.
وی در این باره افزود: برای ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه های آموزشی و مخصوصا کوریکلوم بازنگری شده دوره کارشناسی پرستاری و برنامه هایی که مبتنی بر رویکردهای بالینی در بیمارستان است، اولین نشست تخصصی دانشکده ها و مدیران گروه های پرستاری کشور را برگزار کردیم و امیدواریم در این نشست از نظرات همکاران استفاده کنیم تا هماهنگی بیشتری در اجرای این برنامه ها به وجود بیاید.
گفتنی است سخنرانی ها و نشست های تخصصی این برنامه تا بعد از ظهر امروز (هفدهم بهمن) در وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.(سلامت)
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 بهمن 1395 - 13:30
کد خبر: 8049
برای ایجاد هماهنگی گروه های پرستاری دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد؛
اولین نشست تخصصی دانشکده ها و مدیران گروه های پرستاری کشور
اولین نشست تخصصی دانشکده ها و مدیران گروه های پرستاری سراسر کشور با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر بین گروه های پرستاری دانشگاه های کشور در سالن امام جواد (ع) وزارت بهداشت برگزار شد.