به گزارش بهداشت نیوز، در این دیدار دکتر حمید چوبینه با معرفی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اعلام اینکه سالانه 200هزار نفر در این مرکز درمانی پذیرش میشوند، افزود: تلاش ما بر این است که در این مرکز خدمات با کیفیت خوب و قیمت ارزان به ویژه به نیازمندان ارائه شود.
وی در خصوص بخش توریست درمانی هم با اشاره به اینکه قراردادهایی با کشورهای مختلف به امضا رسیده است، خاطرنشان کرد: در قالب این تفاهم نامهها بیماران از این کشورها برای درمانهای تخصصی مراجعه و از خدمات ما بهرهمند میشوند و ما در بخشهای مختلف درمانی امکان رقابت با سایر کشورها را داریم چون خدمات درمانی با کیفیت خوب و قیمت ارزان انجام میشود.
چوبینه با تاکید بر اینکه آمادگی لازم برای همکاریهای دو جانبه وجود دارد، گفت: در بخشهای چشم پزشکی، سلول درمانی و درمانهای ناباروری آماده ارائه خدمات هستیم، همچنین در بحث تبادل نیروی متخصص و کارهای علمی مشترک این آمادگی وجود دارد.
رئیس صلیب سرخ نیکاراگوئه هم در این دیدار با بیان اینکه ما در ابعاد بسیاری نزدیک به یکدیگر هستیم، گفت: با وجود مسافت دور دو کشور در بسیاری از ابعاد، صلیب سرخ نیکاراگوئه کارهای شبیه شما را انجام میدهد.
بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وگا با اشاره به اینکه گستردگی فعالیتهای جمعیت هلال احمر ایران او را شگفتزده کرده است، گفت: ما مایل هستیم ظرفیتها و تجربیات سفر خود را انتقال دهیم تا همکارانمان راههای بیشتری برای همکاریهای مشترک ارائه کنند.
وی افزود: در نظر داریم در تفاهمنامه همکاری بین دو طرف از ظرفیتهای مجتمع دارویی درمانی هلال ایران هم استفاده کنیم.(ایسنا)
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 06:40
کد خبر: 7794
بازدید رئیس صلیب سرخ نیکاراگوئه از مجتمع دارویی درمانی هلال ایران
مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در دیدار با پدره خوزه کادرون وگا، رئیس صلیب سرخ نیکاراگوئه بر انتقال تجارب و تبادل نیروهای متخصص بین دو کشور تاکید کرد.