کد خبر: 61531

خطرناک ترین وسیله برای زنان باردار

طبق تحقیقات انجام شده استفاده از تلفن همراه باعث بروز ناهنجاریهایی مثل بیش فعالی، اضطراب و کندی حافظه در نوزادان خواهد شد...

به گزارش بهداشت نیوز، پزشکان توصیه کرده‌اند که زنان باردار روزانه بیشتر از ‪ ۸‬ساعت در معرض امواج الکترومغناطیس که در رایانه، تلفن همراه، دستگاه‌های مایکروویو و به میزان بسیار کم در تلویزیون وجود دارد، قرار نگیرند.

شاید بدترین حالتی که بتوان در مورد مضرات موبایل تجسم کرد استفاده از آن در دوران بارداری است. محققان دانمارکی اعلام کردند که استفاده مستمر و طولانی از تلفن همراه در هنگام بارداری موجب اختلالات رفتاری در کودک می شود. مطالعات اخیر نشان داده است که فرزند زنانی که در دوران بارداری از تلفن همراه استفاده می کنند تا 80 درصد در معرض مشکلات رفتاری قرار دارند.

طبق تحقیقات انجام شده استفاده از تلفن همراه باعث بروز ناهنجاریهایی مثل بیش فعالی، اضطراب و کندی حافظه در نوزادان خواهد شد و نتیجه کلی اینکه تلفن همراه اثر منفی بر روی جنین داخل رحم مادر دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

مرتبط ها