به گزارش بهداشت نیوز، حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران بیان داشت: با توجه به آلودگی هوا، استقرار نیروهای اورژانس در شش میدان آزادی، انقلاب، امام خمینی (ره)، امام حسین (ع)، تجریش و شهر ری نیز همانند روز گذشته انجام می شود.
عباسی همچنین از استقرار ۳۰ دستگاه آمبولانس در نقاط پر تردد کلانشهر تهران تا ساعت ۶ عصر خبر داد و افزود: به شهروندان توصیه می شود از سفرهای درون شهری غیر ضروری اجتناب نمایند و در صورت ضرورت، ترجیا از وسایط نقلیه عمومی استفاده شود.
وی گفت: گروه های در معرض خطر نیز این روزها حتی الامکان در منزل بمانند و در صورتی که انجام سفر درون شهری برای آنها الزامی است، حتما از ماسک مناسب استفاده نمایند. ورزشکاران نیز در انجام فعالیت در فضای باز خودداری نمایند.
سخنگوی اورژانس تهران همچنین مصرف لبنیات به ویژه شیر، سبزی و میوه را در کاهش اثرات سوء آلودگی هوا موثر برشمرد.(سلامت)
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 دي 1395 - 12:49
کد خبر: 5809
استقرار ۳۰ دستگاه آمبولانس در نقاط پر تردد تهران
سخنگوی اورژانس تهران استقرار ۳۰ دستگاه آمبولانس در نقاط پر تردد این کلانشهر خبر داد.