تاریخ انتشار: شنبه 18 دي 1395 - 21:15
کد خبر: 5682
پذیرش بیماران تصادفی همچون گذشته رایگان است +سند
به گزارش بهداشت نیوز، پذیرش بی قید و شرط بیماران تصادفی درتمامی بیمارستانهای کشور اعم از دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه الزام قانونی است و خدمات درمانی همچون گذشته، رایگان به مصدومان ارائه خواهد شد.