وی نوشت:
" مدیر کل اجتماعی استانداری تهران (سیاوش شهریور):
باید با قانعسازی، سکس ورکرها و معتادان کارتنخواب عقیم شوند.
عین جوجهکشی بچه تولید میکنند و میفروشند.
(قابل توجه دوستانی که آخر هفته خود را با جر دادن بزرگمهر حسین پور سپری کردند)
پی نوشت:موضوع ابراز موافقت یا مخالفت من با این صحبت ها نیست.که من بیشتر موافق پرداختن به علت ها هستم تا معلول ها.موضوع این است که نظر بزرگمهر به عنوان یک هنرمند نظری بود مثل نظر مدیر کل اجتماعی استانداری تهران.قابل نقد،قابل بحث و قابل فکر.ونه قابل این فحاشی ها و هیاهوها و پاچه ورمالیدگی ها.همین "