به گزارش «بهداشت نیوز» اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران طی اعلامیه ای کشتار هرگونه حیوانات بلاصاحب را به شدت محکوم کرد.در این اطلاعیه آمده است: حیوانات نیز مانند همه آفریدگان الهی حق حیات و زندگی دارند و در احکام دینی آزار و اذیت و کشتن بیدلیل آنان نهی شده است و این عمل، از زشت ترین گناهان شمرده میشود.
اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن محکومیت کشتار و اذیت حیوانات بخصوص سگهای بلاصاحب، این عمل را ممنوع دانسته و بر لزوم برخورد قانونی با متخلفان تاکید کرد.
در پایان این اطلاعیه آمده است: جمعیت حیواناتی که مزاحم و ولگرد تلقی میشوند باید از روش های مناسب مانند عقیمسازی کنترل شود وهیچ فرد یا دستگاهی حق ندارد بدون دلیل این حیوانات را بکشد و یا آنها را مورد آزار قرار دهد.
منبع: ایسنا