کد خبر: 5319

یازدهمین دوره توان‌افزایی نجاتگران زن برگزار شد

معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات از آغاز به کار یازدهمین دوره توان‌افزایی نجاتگران زن سراسر کشور در مرکز آموزش‌های تخصصی چاف خبر داد.

به گزارش «بهداشت نیوز» دکتر احمد سلطانی با اعلام این خبر گفت: این دوره  با موضوع جست‌وجو و نجات در حوادث شهری (آوار) و با حضور حداقل یک تیم تخصصی بانوان نجات شهری از هر استان به مدت سه روز برگزار می‌شود.
وی افزود: نظر به ضرورت ارتقای دانش فنی نجاتگران زن عضو تیم‌های عملیاتی، شرکت‌کنندگان در این دوره  مطالب تخصصی جست‌وجو و نجات در آوار را مرور (بازآموزی) کرده و همزمان  زندگی در شرایط سخت را نیز تجربه می‌کنند.
بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، سلطانی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در حوزه توان‌افزایی سازمان، حضور همه تیم‌های عملیاتی در این برنامه‌ها، کاملا خودکفا و با تجهیزات کامل صورت می‌گیرد و اکنون دومین دوره ویژه نجاتگران زن از سال گذشته تا کنون است.

منبع: ایسنا