کد خبر: 49225

مرگ زن جوان بخاطر یک لقمه نان

زن جوانی در منزلش در جنت‌آباد هنگام غذا خوردن، به‌دلیل گیر کردن لقمه غذا در گلو، جان خود را از دست داد.

به گزارش بهداشت نیوز، ساعت ۹:۵۰ صبح روز گذشته مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن جوانی در منزلش به کام مرگ فرورفته است.

بنابر اظهارات مأموران، متوفی زن بیست و پنج ساله‌ای بود که حین غذا خوردن، لقمه غذا داخل گلویش گیر کرده و باعث خفگی و در نهایت مرگ وی شده بود.

با دستور بازپرس امور جنایی تهران، جسد این زن برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

منبع:تسنیم