کد خبر: 49078

متهمان فراری پلیس را تهدید کردند

ماموران کلانتری 190 مجیدیه بامداد امروز دو متهم متواری را که سعی داشتند از دست پلیس فرار کنند بازداشت کردند هرچند متهمان برای فرار با اسلحه ساچمه زنی ماموران را تهدید جانی کرده بودند.

به گزارش بهداشت نیوز ، بامداد امروز بود که ماموران گشت کلانتری مجیدیه به پرایدی مشکوک شدند و همینکه به سمت ماشین مذکور رفتند متوجه حضور دو فرد مشکوک در پراید شدند که در همان لحظه راننده با گاز دادن خودرو سریع از محل متواری شد.

ماموران پلیس که چاره ای جز تعقیب دو مظنون نداشتند آژیر کشان به دنبال پراید مذکور رفتند و متهمان در یک قسمت از اتوبان رسالت خلاف جهت اصلی رانندگی کردند.

همین امر باعث شد که پلیس نیز مجبور شد سریعا برای رسیدن به آنها تیراندازی هوایی کند اما متهمان همچنان مصر به فرار بودند تا اینکه در برخورد با یک خودرو متوقف شدند.

اما این پایان ماجرا نبود و هنوز هم پراید تلاش داشت تا فرار کند اما دو سرنشین خودرو که مطمعن شدند نمی‌شود با خودرو فرار کرد از خودرو پیاده شده و پا به فرار گذاشتند.

سرنشین خودرو در حالیکه قصد ورود از دیوار به آپارتمانی را داشت بازداشت شد و از او چاقویی کشف شد.

ماموارن انتظامی همچنان تلاش داشتند تا متهم دیگر را بازداشت کنند تا اینکه متهم تهدید به تیراندازی با یک اسلحه ساچمه زنی به سمت ماموران کرد. 

ماموران پس از بازداشت متهمان آنها را با صورتجلسه کشف مواد و اسلحه و همچنین لوازم مربوط به سرقت خودرو تحویل پایگاه چهارم آگاهی دادند.

صبح امروز هر دو متهم برای صدور قرار مناسب نزد بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران رفتند و راننده که از سارقان سابقه دار بود مدعی شد اسلحه را خواهرش از سوئد آورده و برای بچه خواهرش است که در ماشین جامانده بود.

در ادامه متهم گفت به دلیل اعتیاد و داشتن موادمخدر در داخل ماشین از دست ماموران متواری شدم.

زمانیکه بازپرس پرونده از متهم پرسید آن موقع شب در کوچه ها چه می کردی متهم گفت قرار بود با کمک دوستم برویم و اثاث شان را جابجا کنیم که با دیدن پلیس ترسیدیم و متواری شدیم.

 

منبع:رکنا