کد خبر: 4539

رئیس بهزیستی از زنانه شدن فقر در جامعه خبر داد

رئیس سازمان بهزیستی کشور از زنانه شدن فقر در جامعه خبر داد و گفت: فقر با خودکشی رابطه مستقیم دارد؛ چنانچه 70 درصد خودکشی ها را به فقر نسبت می دهند.

به گزارش «بهداشت نیوز»  انوشیروان محسنی بندپی در دومین همایش سراسری علمی کاربردی مشاوران امور بانوان سازمان بهزیستی توضیح بیشتری در خصوص زنانه شدن فقر در جامعه ارائه نداد اما افزود: آموزش زنان یکی از ارکان توسعه و پیشرفت جامعه است بنابراین در این راستا از ظرفیت های استانی استفاده می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی یکی از محورهای اصلی توسعه هر جامعه ای به شمار می رود و زنان نیز اصلی ترین عنصر ثبات جامعه و خانواده هستند.
رئیس سازمان بهزیستی یادآور شد: کشوری می تواند مسیر توسعه را مطلوب و با هزینه کمتر طی کند که در بحث سیاست و جنسیت از تمام ظرفیت های موجود استفاده کند و در این راستا باید رفاه و آسایش را برای آحاد جامعه فراهم کنیم.

منبع: ایرنا