کد خبر: 39119

سفر وزیر بهداشت پاکستان به ایران

وزیر بهداشت پاکستان در صدر هیاتی ۱۴ نفره از مدیران نظام سلامت پاکستان وارد تهران شد.

به گزارش بهداشت نیوز، این هیات در مدت اقامت یک هفته ای در ایران ضمن ملاقات با وزیر بهداشت کشورمان از مراکز بهداشتی و درمانی بازدید خواهند داشت. همچنین هیات پاکستانی برای استفاده از تجربیات نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران، به استانهای اصفهان و فارس نیز سفر خواهد کرد.

 

منبع: ایرنا