به گزارش بهداشت نیوز: سعید خال بااشاره به همکاری سازمان بهشتزهرا (س) با مسئولین استان کرمانشاه به منظور شناسایی و انتقال اجساد زلزلهزدگان اظهار کرد: در ساعات اولیه امروز شهردار تهران در اتاق بحران شهر تهران حضور پیدا کردند و با دستور معاونت خدمات شهری شهر تهران تیمی مرکب از 10 دستگاه آمبولانس به همراه کلیه تجهیزات شامل کاور و برانکارد به منظور عملیات تشخیص، تدفین و خاکسپاری عازم کرمانشاه شدند.
وی افزود: در این تیم تعدادی نیروی متخصص حضور دارند که ساعت 17 امروز به منظور همکاری در زمینه تشخیص، تدفین و خاکسپاری جان باختگان حادثه زلزله به کرمانشاه رسیدند.