به گزارش بهداشت نیوز، در اختتامیه کنفرانس جهانی مبارزه با بیماریهای غیرواگیر در مونته ویدئو اروگوئه، از ایران بعنوان پیشروترین کشور جهان در اجرای شاخص های جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماریهای غیر واگیر در حضور وزرای بهداشت ۳۰ کشور و نمایندگان عالی رتبه نظام سلامت ۸۰ کشور جهان تقدیر شد.
در کنفرانس جهانی مبارزه با بیماریهای غیر واگیر که طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ مهر ماه در مونتو ویدئو در اروگوئه برگزار شد، هیاتی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکتر لاریجانی نایب رییس کمیته ملی پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر حضور داشت و پیام دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان نیز در این اجلاس قرائت شد.
تاریخ انتشار: شنبه 29 مهر 1396 - 12:03
کد خبر: 35257
تقدیر از ایران بعنوان کشوری پیشرو در کنترل بیماری های غیر واگیر
در اختتامیه کنفرانس جهانی مبارزه با بیماریهای غیر واگیر در اروگوئه از ایران بعنوان پیشروترین کشور جهان در پیشگیری و کنترل بیماریهای غیرواگیر تقدیر شد