وی نوشت:
" متاسفم برای قومی که تا این حد از ایران و ایرانی عقده دارند که بعد یک بازی فوتبال اینگونه عقده گشایی کردند و عده ای از آنها دچار توهم شده اند و رفتاری داشتند و دارند در حد قرون وسطی. کشورى که به غیر از خانه خدا هیچ ندارد... مورد دیگر اینکه روح فوتبال، بازی جوانمردانه است نه توهین و شلاق و تکان دادن پرچم کشوری دیگر. اگر ایران نبود تمامیت ارضی سوریه زیر سوال بود و مردمش هنوز زیر دستان داعش اسیر بودند .یادتان باشد ایران و ایرانى هرگز از قوم شما شلاق نخواهد خورد.
من به ایرانی بودنم افتخار میکنم و از کوچکترین توهینی به مردم و خاک کشورم نخواهم گذشت "