به گزارش «بهداشت نیوز» دکتر قاسم جانبابایی درخصوص ارائه خدمات درمانی در ایام عزاداری عاشورا و تاسوعا، گفت: در ایام تعطیل عزاداری حسینی، تمام بیمارستان های دولتی با تمام پتانسیل موجود، فعالیت خود را ادامه خواهند داد و طی برنامه ریزی های انجام شده نیروی انسانی و کادر درمانی کافی در بیمارستان ها حضور خواهند داشت.
معاون درمان وزارت بهداشت افزود: پزشکان متخصص مقیم در این ایام برای دسترسی مردم به خدمات درمانی به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستانها حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین بخش اورژانس بیمارستان ها و اورژانس ۱۱۵ سراسر کشور برای خدمت رسانی هر چه سریعتر به مصدومان و بیماران احتمالی و عزاداران حسینی فعالیت کامل و ویژه خواهند داشت و لذا مردم در صورت نیاز به اقدامات اورژانسی میتوانند با ۱۱۵ تماس بگیرند.
جان بابایی تصریح کرد: داروخانههای بیمارستانها و داروخانههای شبانه روزی در سراسر کشور نیز در روزهای تعطیل فعال خواهند بود و تمام بیمار ستان های دولتی موظف به پذیرش بیماران هستند.
وی در پایان از همه همکاران اورژانس ۱۱۵، پزشکان، پرستاران و کادر درمان برای پوشش خدمات درمانی در ایام عزاداری اباعبدالله حسین (ع) قدردانی کرد.
تاریخ انتشار: پنجشنبه 06 مهر 1396 - 11:49
کد خبر: 32998
فعالیت بیمارستانهای دولتی در روزهای تعطیل تاسوعا و عاشورا
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه تمام بیمارستانهای دولتی به صورت 100 درصدی فعالیت خود را در ایّام عاشورا و تاسوعا ادامه خواهند داد، گفت: پزشکان متخصص مقیم در این ایام برای دسترسی مردم به خدمات درمانی به صورت 24 ساعته در بیمارستان حضور خواهند داشت.