کد خبر: 2865

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ورامین خبر داد

پایش ضربتی صنایع آلاینده ورامین

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ورامین از پایش حدود 50 واحد صنعتی در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش «بهداشت نیوز» منصور گل محمدی با بیان اینکه گشت و پایش‌های اداره محیط زیست ورامین به قوت قبل پابرجاست گفت: عمده گشت‌ها در حوزه چرم شهر بوده است چرا که در آن منطقه تعداد صنایع آلاینده بیشتر است.

 
وی با بیان اینکه در سطح شهر هم گشت‌هایی نیز انجام شده است اظهار کرد: دیروز نیز یک مورد تخلیه غیر مجاز توسط مأموران ما مورد بررسی قرار گرفت و چون خلاف مقررات بود به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
 
گل محمدی با اشاره به اینکه حدود 50 واحد صنایع طی هفته گذشته پایش شده‌اند گفت: 10 واحد از 50 واحد پایش شده اخطاریه دریافت کرده‌اند و به آنها مهلت دادیم که رفع آلودگی کنند در غیر اینصورت طبق مقررات با آنها برخورد خواهد شد.
 
منبع: ایسنا