کد خبر: 253626

علت هیپوگلیسمی یا افت قند خون چست؟

اقدامات ساده برای کاهش خطر هیپوگلیسمی

هیپوگلیسمی یا قندخون پایین وضعیتی است که ممکن است برای افرادی پیش بیاید که انسولین یا داروی دیابت استفاده می‌کنند

کافه سلامت: هیپوگلیسمی یا قندخون پایین وضعیتی است که ممکن است برای افرادی پیش بیاید که انسولین یا داروی دیابت استفاده می‌کنند. وقتی قندخون به زیر 70 می‌رسد هیپوگلیسمی ایجاد می‌شود. البته این عدد می‌تواند کمتر هم باشد که در این صورت نیاز به اقدام سریع دارد زیرا اُفت شدید خون خطرناک است. هیپوگلیسمی در سه مرحله اتفاق می‌افتد و بهتر است افراد برای آن آمادگی داشته‌باشند. پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی در این مورد، ویدئوی   «اقدامات ساده برای کاهش خطر هیپوگلیسمی»   را ببینید.

 

مطالب مرتبط:

هیپوگلیسمی یا افت قند خون چیست؟ مدیریت دیابت نوع یک در روتین زندگی کودکان انسولین و گلوکاگون، چطور میزان قند خون را کنترل می‌کنند؟