کد خبر: 245149

اعزام اولین گروه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناطق مرزی ایران و عراق+ تصاویر

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی معاونت درمان دانشگاه از اعزام اولین گروه از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به استان ایلام برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین خبر داد.  

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، این تیم همانند سال‌های گذشته همزمان با برگزاری اجتماع باشکوه عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و شروع پیاده‌روی اربعین به مناطق مرزی اعزام شدند.

تیم درمانی اعزامی دانشگاه متشکل از جمعی از متخصصان ارتوپدی، جراحی عمومی، پزشک عمومی، پرستار و ماما است و به مدت دو هفته در شهر‌ مرزی مهران مستقر شده وبه ارایه خدمات تشخیصی و درمانی به زائران می‌پردازند.