به گزارش بهداشت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، این تیم همانند سالهای گذشته همزمان با برگزاری اجتماع باشکوه عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیهالسلام و شروع پیادهروی اربعین به مناطق مرزی اعزام شدند.
تیم درمانی اعزامی دانشگاه متشکل از جمعی از متخصصان ارتوپدی، جراحی عمومی، پزشک عمومی، پرستار و ماما است و به مدت دو هفته در شهر مرزی مهران مستقر شده وبه ارایه خدمات تشخیصی و درمانی به زائران میپردازند.