کد خبر: 232546

نجات جان 10 نفر از مسمومیت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از نجات جان 10 نفر در اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در روستای مسکون جیرفت توسط نجاتگران پایگاه امدادونجات جبالبارز خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، رضا فلاح با اشاره به مسمومیت 10 نفر با گاز منواکسید کربن در شهرستان جیرفت گفت: در روز گذشته در پی درخواست تیم فوریت های پزشکی مبنی بر امدادرسانی افراد حادثه دیده، بلافاصله یک تیم از پایگاه جبالبارز به محل حادثه اعزام شد.

رضا فلاح با اشاره به اینکه حادثه دیدگان در یک منزل در روستای مسکونی دچار گاز گرفتگی شدند، افزود: نیروهای هلال احمر با انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومین را نجات و به مرکز درمانی انتقال دادند.

وی خاطرنشان کرد: حادثه دیدگان سه خانواده بودند که بدلیل استفاده از وسیله گرمایشی نامناسب دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شده بودند.