کد خبر: 23095

آب معدنی‌‌های بی نام و نشان را نخرید!

رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت: مصرف آب معدنی‌های غیر استاندارد خطر بروز بیماری‌های وبا و اسهال را افزایش می‌دهند.

به گزارش بهداشت نیوز، محمدحسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران اظهار کرد: مردم باید آب معدنی‌های مصرف کنند که دارای نشان استاندارد بوده و از سازمان غذا و دارو کشور تاییدیه لازم را گرفته باشد خریداری کنند در غیر این صورت محتویات درون آب معدنی‌ از نظر بهداشتی قابل قبول نیست.

عزیزی تاکید کرد: آب معدنی های بی نام و نشان ممکن است به صورت دستی و بدون رعایت کردن مسائل بهداشتی پر شده باشند و بطری‌های آب استفاده شده در آنها غیر بهداشتی باشد.

رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت: مصرف آب آلوده خطر بروز بیماری‌های وبا و اسهال را افزایش می دهد و بهتر است که از مصرف آب های آشامیدنی غیر بهداشتی بویژه در فصل تابستان جلوگیری شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

مرتبط ها