به گزارش بهداشت نیوز، علل افزایش تبعیت از درمان دارویی در بیماریهای روانپزشکی
افزایش دانش بیماران در زمینه آشنایی با بیماری شان
مشارکت بیماران در تصمیم گیری برای داروهای تجویزی بر اساس عوارض جانبی
آگاه کردن بیمار از عوارض ناخواسته دارویی احتمالی قبل از آغاز درمان
مدیریت عوارض جانبی در دوره درمان