به گزارش بهداشت نیوز، نایب رئیس انجمن داروسازان گفت: در حال حاضر سرم در کشور کم است و در داروخانهها سهمیهبندی شده است.
وی تاکید کرد: سرم فقط به داروخانههای منتخب و تعدادی از داروخانههای دولتی داده میشود.
نایب رئیس انجمن داروسازان تصریح کرد: مراجعه با بیماریهای گوارشی به مراکز درمانی افزایش یافته و بر همین اساس مصرف سرم افزایش یافته است.
وی افزود: در مقطع فعلی، واردات سرم به کشور از سوی وزارت بهداشت ضروری است.
منبع: ایسنا