کد خبر: 220831

اسکان اضطراری سیل‌زدگان روستاهای فیروزکوه آغاز شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که سیل بعدظهر امروز دوباره مناطقی از شهرستان فیروزکوه را در بر گرفت، گفت: نجاتگران هلال احمر ۱۸ نفر محصور در سیلاب را با بالگرد به نقاط امن منتقل کردند و امدادگران نیز مشغول برپایی اسکان اضطراری و تخلیه آب از منازل هستند.

به گزارش بهداشت نیوز، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: ساعت ۱۷ عصر امروز ۱۹ مردادماه گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در منطقه تنگه واشی و روستای کمند فیروزکوه اعلام شد.

وی گفت: در کمترین زمان 6 تیم جست‌وجو و نجات و 4 گروه سگ‌های زنده‌یاب به منطقه اعزام و در حال بررسی وضعیت و میزان خسارت و همچنین افراد حادثه دیده احتمالی هستند.

او افزود: روستاهای باده‌افره، نام آور، جلیزجند، کمرد، دشت امیری و محور قدیم سمنان درگیر سیل هستند و به دلیل آب‌گرفتگی شدید یک تیم اعزامی به همراه رییس شعبه فیروزکوه به صورت پیاده در حال ارزیابی می‌باشند.

فتحی بیان کرد: امدادگران هلال احمر مشغول اسکان اضطراری سیل‌زدگان و تخلیه آب از منازل هستند.