به گزارش بهداشت نیوز، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: ساعت ۱۷ عصر امروز ۱۹ مردادماه گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در منطقه تنگه واشی و روستای کمند فیروزکوه اعلام شد.
وی گفت: در کمترین زمان 6 تیم جستوجو و نجات و 4 گروه سگهای زندهیاب به منطقه اعزام و در حال بررسی وضعیت و میزان خسارت و همچنین افراد حادثه دیده احتمالی هستند.
او افزود: روستاهای بادهافره، نام آور، جلیزجند، کمرد، دشت امیری و محور قدیم سمنان درگیر سیل هستند و به دلیل آبگرفتگی شدید یک تیم اعزامی به همراه رییس شعبه فیروزکوه به صورت پیاده در حال ارزیابی میباشند.
فتحی بیان کرد: امدادگران هلال احمر مشغول اسکان اضطراری سیلزدگان و تخلیه آب از منازل هستند.